Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Artykuły i poradniki standardy obsługi Klienta

Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?
2021-12-27 12:55:53

Zdalna obsługa klienta, to prowadzenie procesu obsługi klientów i komunikacja z nimi wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technologiczne w postaci telefonu, korespondencji e-mail, komunikacji na czacie firmowym i platformach social media takich jak np. Facebook, Linkedin, Instagram czy innych.

Artykuł Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?
Zasady obsługi klienta
2020-10-06 14:09:37

Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe...

Artykuł Zasady obsługi klienta
Obsługa Klienta. Czy na pewno wiesz co robisz ?
2019-03-11 12:25:39

Inwestuj w obsługę klienta ! Dlaczego ? Dlatego, że najczęstszym powodem odchodzenia Klientów do firm konkurencyjnych jest właśnie zła obsługa Klienta.

Artykuł Obsługa Klienta. Czy na pewno wiesz co robisz ?
Ruszyła rekrutacja do jesiennej edycji projektu "Dofinansowane szkolenia otwarte 2018"
2018-08-06 16:40:01

29 sierpnia startuje jesienna edycja projektu „Dofinansowane szkolenia otwarte 2018” przeznaczonego dla handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta.

Artykuł Ruszyła rekrutacja do jesiennej edycji projektu "Dofinansowane szkolenia otwarte 2018"
Szkolenia dla laboratoriów w branży spożywczej
2018-04-20 20:50:19

Szkolenia dla branży spożywczej często podejmują tematykę zarządzania jakością w obszarze produkcji, natomiast bardzo rzadko podejmują tematy istotne dla pracy laboratorium ulokowanego w zakładzie produkcyjnym (laboratorium przedprodukcyjnego). Takim tematem jest m.in. SZACOWANIE NIEPEWNOŚĆ POMIARU.

Artykuł Szkolenia dla laboratoriów w branży spożywczej
Twoja tajna broń, czyli obsługa Klienta na medal
2017-01-02 13:49:46

Obsługa klienta Twoją tajną bronią w walce o Klienta. Spraw, by Klienci czuli, że zostali obsłużeni na najwyższym poziomie, a gwarantuję, że sami do Ciebie wrócą. Ba, nawet przyprowadzą znajomych!

Artykuł Twoja tajna broń, czyli obsługa Klienta na medal
Polecane szkolenia sprzedażowe
2014-01-15 11:28:43

Sprzedać, aby zarobić i kupić, żeby nie stracić – tego chce każdy, kto pracuje w handlu. Rynek natomiast z roku na rok jest coraz trudniejszy, bo konkurencja daje w kość, a społeczeństwo ubożeje.

Artykuł Polecane szkolenia sprzedażowe
Lider eTurystyki – nagroda dla najlepszych hoteli i biur podróży w internecie!
2013-11-05 11:57:32

Jak zdobyć nowego klienta? Jak go utrzymać? Jak go zachęcić by to właśnie na naszej stronie internetowej zarezerwował pokój lub wycieczkę?

Artykuł Lider eTurystyki – nagroda dla najlepszych hoteli i biur podróży w internecie!
„eFaktura, czyli jak obniżyć koszty w firmie?” – bezpłatne warsztaty dla podkarpackich przedsiębiorców
2010-09-23 13:05:19

Warsztaty „eFaktura, czyli jak obniżyć koszty w firmie?”, zorganizowane we współpracy z Rzeszowską Agencją Rozwoju Regionalnego, odbędą się w Rzeszowie w dniu 29 września 2010 roku.

Artykuł „eFaktura, czyli jak obniżyć koszty w firmie?” – bezpłatne warsztaty dla podkarpackich przedsiębiorców
Podnoszenie standardów obsługi klienta receptą na sukces w pośrednictwie nieruchomości
2010-07-13 15:29:35

Podnoszenie kwalifikacji pracowników za pomocą szkoleń stają się coraz popularniejszą formą standaryzowania jakości obsługi klienta w sektorach usługowych. Niestety w dalszym ciągu nie brakuje opornych, którzy mimo deklaracji, nie inwestują w nie wcale.

Artykuł Podnoszenie standardów obsługi klienta receptą na sukces w pośrednictwie nieruchomości

stron: 1 2 345

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń standardy obsługi Klienta

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.