Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?2021-12-27 12:55:53Zdalna obsługa klienta, to prowadzenie procesu obsługi klientów i komunikacja z nimi wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technologiczne w postaci telefonu, korespondencji e-mail, komunikacji na czacie firmowym i platformach social media takich jak np. Facebook, Linkedin, Instagram czy innych. |
|
Zasady obsługi klienta2020-10-06 14:09:37Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe... |
|
Obsługa Klienta. Czy na pewno wiesz co robisz ?2019-03-11 12:25:39Inwestuj w obsługę klienta ! Dlaczego ? Dlatego, że najczęstszym powodem odchodzenia Klientów do firm konkurencyjnych jest właśnie zła obsługa Klienta. |
|
Ruszyła rekrutacja do jesiennej edycji projektu "Dofinansowane szkolenia otwarte 2018"2018-08-06 16:40:0129 sierpnia startuje jesienna edycja projektu „Dofinansowane szkolenia otwarte 2018” przeznaczonego dla handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. |
|
Szkolenia dla laboratoriów w branży spożywczej2018-04-20 20:50:19Szkolenia dla branży spożywczej często podejmują tematykę zarządzania jakością w obszarze produkcji, natomiast bardzo rzadko podejmują tematy istotne dla pracy laboratorium ulokowanego w zakładzie produkcyjnym (laboratorium przedprodukcyjnego). Takim tematem jest m.in. SZACOWANIE NIEPEWNOŚĆ POMIARU. |
|
Twoja tajna broń, czyli obsługa Klienta na medal2017-01-02 13:49:46Obsługa klienta Twoją tajną bronią w walce o Klienta. Spraw, by Klienci czuli, że zostali obsłużeni na najwyższym poziomie, a gwarantuję, że sami do Ciebie wrócą. Ba, nawet przyprowadzą znajomych! |
|
Polecane szkolenia sprzedażowe2014-01-15 11:28:43Sprzedać, aby zarobić i kupić, żeby nie stracić – tego chce każdy, kto pracuje w handlu. Rynek natomiast z roku na rok jest coraz trudniejszy, bo konkurencja daje w kość, a społeczeństwo ubożeje. |
|
Lider eTurystyki – nagroda dla najlepszych hoteli i biur podróży w internecie!2013-11-05 11:57:32Jak zdobyć nowego klienta? Jak go utrzymać? Jak go zachęcić by to właśnie na naszej stronie internetowej zarezerwował pokój lub wycieczkę? |
|
„eFaktura, czyli jak obniżyć koszty w firmie?” – bezpłatne warsztaty dla podkarpackich przedsiębiorców2010-09-23 13:05:19Warsztaty „eFaktura, czyli jak obniżyć koszty w firmie?”, zorganizowane we współpracy z Rzeszowską Agencją Rozwoju Regionalnego, odbędą się w Rzeszowie w dniu 29 września 2010 roku. |
|
Podnoszenie standardów obsługi klienta receptą na sukces w pośrednictwie nieruchomości2010-07-13 15:29:35Podnoszenie kwalifikacji pracowników za pomocą szkoleń stają się coraz popularniejszą formą standaryzowania jakości obsługi klienta w sektorach usługowych. Niestety w dalszym ciągu nie brakuje opornych, którzy mimo deklaracji, nie inwestują w nie wcale. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń standardy obsługi Klienta
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.